czwartek, 20 stycznia 2011

rabbit heart





ALL - H&M

Zaczęłam już ferie zimowe, a tu co? Buro i ponuro, śnieg stopniał, zamiast tego mamy mnóstwo chlapy i błota do zabawy! Wczoraj wieczorem napadało trochę śniegu, ale dzisiaj rano nic już z niego nie zostało. Chyba jedynym plusem jest to, że można się trochę lżej ubrać. Ostatnio zaryzykowałam i nałożyłam spódnicę... I muszę przyznać - nie było mi zimno. Z futrzaną czapką zaprzyjaźniłam się na dobre i noszę ją non stop. Chcę już lato! Albo przynajmniej odrobinę słońca w ciągu dnia!

10 komentarzy:

  1. Miałaś już kiedyś bloga? Bo skądś cię kojarzę ;) Świetna parka i czapa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny blog! masz super styl!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit <3 widzę, że też lubisz h&m : )
    pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna jest ta parka i spodnica

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre początki :)
    Ja tez kiedyś miałam bloga szafiarskiego, ale go skasowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. hejka! cudowna kurtka i czapa,mam tę samą spodniczke tylko w kolorze khaki,piekna jest :)
    Od dzisiaj OBSERWUJĘ Twojego bloga :)

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny zestaw.

    Współczuję pogody- u mnie w mieście na szczęście słonce wygląda i leży ciągle miły biały puch.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna czapka
    zapraszam do mnie
    http://daria-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń