piątek, 12 sierpnia 2011

on vacation

Dzisiaj raczej sobie poczytacie, bo zdjęć niestety nie będzie żadnych :( Mam kilka spraw do powiedzenia, mam nadzieję, że nie będzie tego tak dużo!

1. Nowego posta ze zdjęciami nie będzie napewno do 22-23 sierpnia. Jestem teraz na wakacjach u dziadków, z trudem udalo mi się dostać do komputera, żeby to napisać. Nie jestem też pewna, czy post pojawi się po 22-23, bo muszę się zająć szkolnymi sprawami - książki, zeszyty, itd. Wiem, jestem straszna jeśli chodzi o częstotliwość postów, wybaczcie mi to :(
2. Dziękuję bardzo za tą miłą niespodziankę w postaci tylu komentarzy, nie pisałam tak długo i teraz nagle 16 osób komentuje mój nowy post? Dziękuję, dziękuję, dziękuję! Zastanawiam się, czy przypadkiem ktoś was nie przekupił... ;)
3. W ciągu roku szkolnego, obiecuję, posty będą pojawiać się częściej i będę pamiętać o blogu! ;) Teraz dodawała posty tak rzadko głównie przez moje lenistwo, ale koniec z tym!
4. Chcę zmienić trochę wygląd bloga, ale to jak wrócę do domu!

To by było chyba na tyle ;) Jeszcze raz dziękuję i życzę wam udanej końcówki wakacji, haha ;)

5 komentarzy:

  1. To ja z niecierpliwością oczekuję końca sierpnia/ początku wrzesnia! Udanych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na nową notkę! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem cię, ja też byłam u dziadków i zapuściłam bloga.Czekam na nową notkę i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam je w sklepie Kakadu, nie jest firmowy więc tylko taki miejscowy :p

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te szorty w flagę amerykańską:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń