niedziela, 6 marca 2011

eyes lit






COAT - H&M / GLASSES - BERSHKA / SWEATER - SH, H&M, GIFT / SHORTS - FRIEND'S 

Przeprowadzka dobiega końca, nie mogę przestać się zachwycać moim nowym pokojem. Napewno go wam pokażę w najbliższym czasie ;) Wczoraj okazało się też, że przed samym domem mam bardzo fajne miejsce do robienia zdjęć. No dobra, na razie nie wygląda zachęcająco - błoto i kałuże, ale jestem pewna, że latem zdjęcia w słońcu będą wyglądać fantastycznie! Okulary chyba nie są bardzo widoczne, ale jeśli się przyjrzeć, to widać małe kwiatki. Niedawno spodobały mi się takie okulary, a widząc je w Bershce po przecenie, kupiłam od razu - no cóż, cena 10 zł sama mówi za siebie. Z kolei w tym poście nie mogę przestać słuchać Crystal Castles - Crimewave, och, cudowne!

2 komentarze:

  1. ej, mam tylko 1 sprawę. Czemu do szkoły się tak nie ubierasz? wyglądsz świetnie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny outfit, ale te buty zdecydowanie tutaj nie pasują.

    OdpowiedzUsuń