niedziela, 27 lutego 2011

spies




JACKET - NEW LOOK / SWEATER - CUBUS / DRESS (blouse) - H&M / TROUSERS - H&M

Miesięczna przerwa, cudownie! Przepraszam was, ostatnio nie miałam głowy do zdjęć. Sprawdziany, konkurs i jeszcze przeprowadzka. Z dwóch pierwszych powodów się nie cieszę - z ostatniego jak najbardziej. Obiecuję, że pokażę wam swój nowy pokój, bo skromnie powiem - jest cudowny. Na zdjęciach mam na sobie basebolówkę, kupioną w New Looku. Podobała mi się od samego początku, jednak ceny wszystkich basebolówek nie schodzą chyba poniżej 100 zł. Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam, gdy zobaczyłam ją za 25 zł! Widać też bluzkę w paski - a dokładniej sukienkę. I to chyba na tyle dzisiaj, muszę jeszcze dokończyć lekcje i posłuchać Coldplay! <3 

3 komentarze:

  1. boska bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Już myślałam, że się nie doczekam na nowego posta :) Kurtka jest cudowna <3 I pokaż koniecznie swój pokój :)

    OdpowiedzUsuń